Wednesday, June 17, 2009

Maklumat Terkini!!!!

erm...

ak nak bgtaw sket ni..

setelah meneliti bajet semua, amatlah byk skali duet yg perlu digunakan semata2 utk reunion yg julung2 kalinya diadakan ni...

pg td aku da pinjam rm200++ dr bapak aku...

antara brg2 yg akan dibeli menggunakan duet ini adlah...

1.ayam utk bbq (rm5 ke 6++ per head) ckop x??
2.khemah (15 buah) - sewa la, nak tambah bgtaw.. ckop x??
3.arang
4.sewa tempat bakar ayam
5.air (kordial)
6.laen2 la...

semua bnda2 ni aku da bersetuju ngan mak aku, kitorg akn handle la utk manage foods..
pizza mak aku ckp de wat la, special 4 member2 yg hadir..

jadi, aku hrp rakan2 yg hadir ni bwk la duet korg byk sket, nak tampung duet yg dihutang oleh aku dgn bapak aku k??

hehehehe... dalam sorg 15 ke 20 gitu...

ade lebih aku bg blk...

don't worry...

itu je wat kali ni...

semua jage diri..

salam~

No comments:

Post a Comment